A reklamációk intézéséről:

Sérülten vagy hiányosan érkezett csomagokkal és termékekkel kapcsolatos reklamáció:

  • Ha a csomag kinyitása nélkül is biztosra vehető a termék sérülése vagy hiánya, a futár jelenlétében jegyzőkönyvet kell felvenni a sérülésről. Ezt a problémát kérjük a lehető legrövidebb időn belül jelezni, valamint a jegyzőkönyv másolatát is kérnénk e-mailben elküldeni részünkre.
  • Az átvett csomagok tartalmát kérjük átvétel után leellenőrizni. Amennyiben sérülten vagy hiányosan érkezett a megrendelt termék, haladéktalanul kérjük jelezni a problémát e-mail címünkre, mely [email protected]  A hiba leírásán túl a sérült darabokról és a csomagolásról is kérnénk fotókat, ha ez megoldható, e-mailben.
  • A bejelentést 1-2 munkanapon belül írásban visszaigazoljuk, a sérült vagy hiányos alkatrészt a fent leírt folyamat után a lehető leggyorsabban igyekszünk pótolni vagy cserélni.
  • A hibás terméket vagy alkatrészt a fent leírt folyamat után a lehető leggyorsabban igyekszünk pótolni vagy cserélni. Ennek várható idejéről értesítjük a vásárlót is. Törekszünk arra, hogy lehetőség szerint 15 napon belül orvosoljuk a problémát, ez azonban a termékek alkatrészellátásától függően hosszabb idő is lehet esetenként.
  • A jótállási igény a vásárlás alkalmával kapott számla/nyugta vagy jótállási jegy eredetijének vagy másolatának bemutatásával érvényesíthető.